busylcn Gebelikte şeker yükleme yaptırma hakkında ne düşünüyorsunuz ? İlk hamileliğimde doktorum gerekli görmemişti yaptırmamıştım. Bunda doktorum yapsak daha iyi olur dedi. Gerekli mi karar veremedim yararı mı daha fazla zararı mı acaba 🤔
efnanhiraa busylcn tek seferlik yükselme bebeği fazla etkilemez ama şekeriniz varsa ve bunu bilmiyorsanız sürekli yüksek şeker risk bu yüzden zaten bu testler var
busylcn Hepinize çok teşekkür ederim aile olmadığı için ilk gebeliğimde de gerek duyulmadığı ve bişey de olmadığı için sormak istemiştim. Yaptırmak en mantıklısı o zaman ☺️