tazenne Kızlar 15+5 olduk. Doktor bana ferrozinc magosit ve devit-3 verdi. Bugün ilk kez ferrozinc kan ilacını içtim ne çok tok ne çok açtım. 10 dk sonra midem bulandı kustum. Bunu kullanıp içen bunu yaşayan var mı acaba? Yarın da içicem inşallah öyle olmaz
anneoluyorummm103 tazenne kullanmadım ama doktorum bana verdiği demir hapı için bulantı yapabilir uyumadan önce iç uyu demişti
Cagla--11 tazenne Ferrum hausmann 5ml oral çözelti kullanıyorum hatta sabah aç karnına. Bende hiç mide bulantısı yapmadı. demir vitaminin markasından mi kaynaklanıyor. benim midem başka bir marka kullansaydim da bulanmayacakti belki. Bu arada ben 25. Hafta itibarıyla kullanmaya başlamıştım.
mor_menekse1 tazenne gynoferon yazdı banada dün başladım bende bulantı yapmadı sabah aç bir tane kulan dedi gecede yatmadan Multi vitamin ve bulantı hapı alıyorum
ipekmom_ tazenne ilk başta yapıyor donra geçiyor canım, yemeklerden sonra en az 1saat geçmesini bekle ve sonrasındada hemen bişeyler yeme, istersen gece uyumadan iç daha iyi olur, uyurken bulantı hissetmezsin belki, ama en az 1saat geçsin yemekten sonra
Yesimegece Şuan 35+1 olduk ama bu ana kadar nezaman içersem içeyim herzaman kustum(gynoferon) en sonunda kullanamıyorum diye doktor söyleyip bıraktım diger hamileligimdede kullanmadım değerlerime bakıldı bir sıkıntı yoktu devam etmedim ama bu bana ait bir karardı tabi doktorum degerlerimde birsey görseydi farklı bir yonlendirme ile baska bir ilaç denerdi diye düşünüyorum
anneoluyorummm103 tazenne hemen uyuyabilirsem evet ama genelde hemen uyuyamıyorum ya da uyuyakalıyorum içemiyorum 😂 bi kere içtim uyuyamadım midem çok kötü olmuştu daha da cesaret edip içemedim Allaha emanetim djdjdj
smnurctn Aç karnına emilimi daha iyi oluyor dedi doktor bana ayrıca içtikten sonra bir bardak taze sıkılmış portakal suyu içersen emilimi artacaktır diye ekledi mide bulantısı ve yanma yaparsa gece yatmadan 2 saat önce yemek yemeyi bırakıp uyumadan önce içebilirsin
Baklavaseverim tazenne Doktoruna söyle değiştirsin ilaç dokunmuş ben öyle olunca değiştirmişti doktorum bu ilaç değildi