gencannesi zeyyy_ ya ben zaten öztanda nöbetçi kadın doğumcu olmamasını çok saçma buluyorum başımıza acil bir durum geldiğinde doktorun gelmesini beklemek çok saçma o yüzden devlete de gidiyorum ben sürekli kontrollere , benim 26 haftalık şuan bebeğim
zeyyy_ @gencannesi bence de çok saçma bi de özel geldiği için fazladan ücret alıyorlar çok doğru yapıyorsunuz ayy maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸