Yaklaşık 33 haftadan beridir aynı sorunu yaşıyorum 37. Haftadayım gün geçtikçe arttı ama geçmedi. Önce sağ elimde başladı şu an iki elim birden aynı durumda ara ara olmayı geçti artık tüm gün böyle dokunduğum şeyi hissedemez oldum. Doğumdan sonra geçiyormuş hamilelikten kaynaklı sinir sıkışması oluyormuş geceleri daha kötü oluyor şişiyor falan beni artık çok zorluyor ama doktor yapıcak bir şey de yok dedi b12 kullanmaya başlıcam ekstra o hafifletiyormuş