Ftmn123- Ben adete 7 gün kala erken gebelik testi awoks yapmıştım da ama plastik bardağı ağzına kadar doldurmuştum öyle yapmıştım bir şey olurmuki öyle ya?
Bykessra sevdeyld en üsttekinde var görünüyor pembemsi ikinci çizgi. Kanda çıkmadıysa gebelik yoktur ama bu testler iyice yanıltır oldu demek ki şaka gibi
Bykessra sevdeyld evet hepsinde silik çizgi var ama en net olanı en üstteki yani insan direkt emin olur o derece ama kanda çıkmasıysa da bilemiyorum önce kanda sonra idrarda yükseldiği için anlam veremedim. İnşallah hayırlısıyla güzel haberi alırsınız