Dmlirmak Benimde sanırım 20den sonra karnım sertleşmeye başladı, bebek bir yerde toplanıyordu. 25.haftalardan sonra daha da artmıştı. 27de özeldeki doktorum magnezyumu bırakmamamı ve sürekli dinlenmemi söyledi. Şuan 33.haftadayım.. 30dan sonra yalancı sancılarımda başladı, karnım daha çok sertleşiyor, kasılıyor. Bende alıştım artık 😟🤷♀️