Dmlirmak ben hiç bi sorun yaşamadım acilinde de doğumumda da normal polikliniktede . Hijyen olarak çok temizdi günde yanlış hatırlamıyorsam 3 kere gelip çöpleri aldılar 2 kere falanda sildiler . Sancı odanla doğum odan aynı yerde yani şöyle ben 6 cm açılmayla gittiğim için direkt doğumhaneye bu bahsettiğim yere aldılar ama bi tanıdığımın suyu azalmıştı ondan yatış vermişlerdi bekleme odasında bekletmişlerdi açılma bi boyuta gelene kadar. Ben 12 den akşam 8 e kadar doğumhanedeydim 4 e kadar yanıma 3 tane stajyer verdiler masaj yaptılar suya soktular yürüttüler Allah razı olsun hepsinden yani ben çok memnun kalmıştım