aysegulk07 Kızlar ben şuan 8. Haftada gittim kontrole dün yani. Doktor 12. Haftada gel dedi ama ben biraz bekleyip 14. Haftada gideyim cinsiyet net belli olsun istiyorum sizce 12 de gitsem görünür mü belli olur mu ne yapsam
ecemk94 aysegulk07 doktor 12 de gel demiş sırf cinsiyet için beklemeniz uygun olmaz bence. 12.hafta da 2li taramalar yapılıyor o yüzden çağırmış olabilir.
Ipek0z aysegulk07 doktor ne zaman gel derse o zaman gitmelisin 12.haftada çağırmış ikili test için en uygun zamandır muhakkak git kendin karar verme lütfen 🙏🏻
aysegulk07 ecemk94 12 de gideyim o zaman cinsiyet için başka zaman çağırırsa yine giderim mecbur. Çalışıyorum izin almak problem oluyor onun için öyle düşünmüştüm
aysegulk07 S-nur1 instagramda tahmin sayfalarına attım doktor ne diyecek çok merak ediyorum sanırım dayanamam 12 de gideceğim büyük ihtimalle
aysegulk07 S-nur1 dün çekildi 8 haftalık cinsiyet tahmin sayfaları bi cinsiyet söyledi bakalım sizde aynı görüşte misiniz 😅
nrbnsnck aysegulk07 yok benim ki daha küçük 7 haftalık ahahahhahah Denk geldim de merak ettim o yüzden sordum sağlıkla kucağınıza alın inşallah ilk bebeğiniz mi
aysegulk07 nrbnsnck teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza evet ilk bebeğim😍 sizin de gönlünüze göre olsun inşallah