Kızlar merhaba 37+5 haftalık gebeyim geçen cuma hastaneye gittim 10 gün gelişim geriliği vardı 2500 kg hiç kilo almamış gelişmemiş ama suyum falan iyiydi çarşamba veya perşembe gel aynı kilodaysa sezaryen ile bebeği alacaz dedi doktor ben sezaryan olmak istemiyorum açıkçası ama gelişim geriliği olduğu için de korkuyorum ve ilk gebeliğim tecrübesizim ne yapmalıyım başına gelen var mı nasıl oldu ne olacak bana yol gösterin lütfen 🙏🏻