Hanımları selam. Lütfen yardımcı olun. 23 gün önce doğum yaptım ilk 1 hafta meme ucum ağrıdı kanadı yara oldu. Ben sürekli lansinoh krem kullandım. 1 hafta sonra geçti rahat emziriyordum. Sonra şimdi yine aşırı derece ucu acıyor. Bebek emerken resmen ağrısından yastığı sıkıyorum. Kahverengi bölgesi kaşınmaya başladı. Küçük küçük beyaz bir sürü sivilce cikti elimi değdirdiğim gibi patlıyor. Ama ucu aşırı derece canımı yakıyor. Bu acı beni mahfetti nasl kolay bir şekilde atlatabilirim ?