Bestelina ben orda doğum yapmadım ama aynı hastanede ismail beye gidiyorum. İsmail bey başka hastanelere de doğuma gidiyormuş diye duydum. Bizim de banka çalışanı olma durumundan %100 özel sigortamız var. Sordum ismail hocaya hocam bu hastane yeterli mi başka bi hastaneyi mi seçeyim doğumda diye. Hiç korkma aslı bu hastane doğum için gayet yeterli bi hastane3 sene önce çok büyük yatırımlar yapıldı hastaneye hatta Derince araştırmanın yetişemediği yerde biz destek veriyoruz oraya dedi. Yenidoğan yoğunbakım ünitesi filan her türlü techizat varmış. Allah mecbur bırakmasın ama hani doğumda bi aksilik olursa diye bebek için her türlü önlem varmış. Yani doktorun açıklaması benim içime sindi. Sonuçta başka hastaneye de gitsem gelicekti onun için değişen bişey olmayacaktı. İstersen sen de doktoruna danış arkadaşım, doktorundan memnunsan hastanenin şartları da yeterliyse değiştirmene gerek yok.