Kasık ağrım ve arada bel ağrım oluyor. Yatıyorum dinleniyorum ama kasık ağrım geçmiyor. Bel ağrım geçse bile sanki o hep var, karnım da çok şiş muhtemelen hiçbirşeyi sindiremiyorum.. moralim bozluyor ama bozmamaya çalışıyorum. Benim gibi ağrılı geçirenler var mı merak ediyorum…