ireyll_ merhabalar,çok şükür geçti ama ezdi geçti mübarek Nerdeyse 3 hafta sürdü ilk hafta çok ama cok kotuydum ikinci hafta azalma eğilimine geçti .Sonraki hafta az az öksürük geliyordum şükür kalmadı.Limonli karabiberli şu yada limonlu su faydasino gördüm airetten c vitamini mandalina vs yedim ,ilk haftalar süt zencefilli içtim çok fayda etmedi gibiydi.Acile gittim orda da parol serum yaptılar ama parol da karaciğer enzimi yükseltiyormus kadın dogumcum işte içme dedi bırak dedi parolu.Sonrasinda işte c vitamini bir de her gıcık geldoginde ya iliga yakın sıcak su yada bir çay kaşığı pekmez tutuyordum falan onlarla geçti sanirim