Kızlar merhaba, öncelikle 7 haftalık hamileyim (6+5) 59-60 kiloyum. Enox 4000′den 6000′e çıktık 3 gün önce. Aslında bugün kan verdim, doktorum kan sonuçlarıma göre dozu 6000′e çıkaracaktı ama geç kalmak istemediğimiz için 6000′e çıkardık çünkü kan sonuçlarının gelmesi 2-3 haftayı bulabilirmiş. Daha öncesinde 2 kere kalbi durduğu için gebelik kayıplarım olmuştu. Bu sefer riske atmak istemedi, belki de dozun yeterli gelmiyordur diyerek doz yüklemesi yaptık. Peki iğne dozunun bana uygun mu yoksa fazla mı geldiğini, kan sonuçlarım çıkmadan anlamanın başka bir yolu var mı sizce? Belirtisi olur mu yani doz fazlalığının.. şimdiden cevaplayanlar için teşekkür ederim🌸