Kızlar daha önce çok açtım bu başlığı. Evde tansiyonum çok çok iyi geliyor. 110 75 100 68- 69 hep bu arada ama ne zaman hastaneye gitsem 15 16 oluyor doktor evde ölçüp yazmamı istedi bende günde üç dört kere ölçüp düzenli foto çektim doktora gösterdim. Kesinlikle beyaz önlük tansiyonun var hiç sıkıntı olmaz dedi. Evde düzenli ölçüm yaptığım için hastanede ölçmüyor artık iyice stres olmayayım diye. Bugün şeker için doktora gittim dahiliyeye orda da 160 90 geldi tansiyonum doktora anlattım beyaz önlük hipertansiyonu var diye kahvaltı için eve gidip bir saat sonra tokluk şekeri için hastaneye geri gittim eve gelince ölçtüm tansiyonu 100 75 geldi gittiğimde doktora gösterdim. O da Beyaz önlük dedi. Kısacası bu şekilde bir sıkıntı var bende hastaneye fobim var galiba anlamadım . Benle aynı durumu yaşayan var mı şuan doğum da bu durum sıkıntı olur mu diye düşünüyorum sezeryan olucam ben normal doğum değil ama etkiler mi diye korkuyorum benle aynı durumu yaşayanlar doğumda sıkıntı oldu mu ya da ileride yazarsa çok sevinirim