Arkadaşlar merhaba bugün 11+2 yim ve sabah regli kanması gibi kanamam oldu progestan iğne ve fitil kullandım daha önceden en son 1 progestan fitile düşürmüştük, fakat muayene olunca küçük bir kanama alanı oluşmuş hastane yatısı verdi iğne atıldım ağızdan progestan aldım şimdi de kocaman bir serum verdi o takılı, benzer şeyler yaşayan var mı? Bebek sağlıklı dedi kalp atışını da duydum çok şükür 🥹 fakat korkuyorum bir de sık idrara çıkıyorum ve tuvalette rahatsız hissediyorum baskı var gibiq