Ftmn123- Adetten önce hap karın ağrıları ve sivilcelenme olurdu hep. Neyazıkki adetime 3 gün var bunlar normalmi hiç böyle olmazdıki ya bundan öncede adete 7 gün kala da test yaptım da negatif acaba bir daha yapmaya gerek varmıki?
Ftmn123- azra19 Bak mesela 7 gün kala erken gebelik testi yaptım da negatif çıktı fakat bugün adetime 3 gün varda iç çamaşırımda beyaz lekelenmeler var ya anlamdım kız?
Ftmn123- azra19 test 7 gün kala yaptım ben enson şimdide sırtım yani belim ağrıyor akıntım yok beyaz akıntım
azra19 Ftmn123- hangi markayla yaptın bende ıste erkendir diye yapmadım kendımı de zor tutuyorum yapmamak ıcın🤭
Ftmn123- azra19 awoks marka yapmıştım ama ben idrarı plastik bardağı ağzına kadar doldurmuştum bir şey olurmuki?
sym_yc Ftmn123- beyaz akıntının yoğun olması da bi belirti ama evde ateş ölçer varsa bakın eğer ateşiniz 37 ise de gebe olma ihtimaliniz yüksek eğer ve de ovulasyon testi varsa yaparsanız sonuç alabilirsiniz
azra19 Ftmn123- canım hangı markayla yapıyosun test cubuklarıyla yapıyosan ınce olanlardan 10 veya 15 saniye bağırıyorsun max yazan yeride gecmesın idrar cok ıdrar olursa silik cıkar.
Ftmn123- sym_yc yok ya ben yanlış görmüşüm o taşa geçen aydan kalma beyaz lekelenme izleriymiş ateşimde yokki valla tek belim sağ ve sol yanım ağrıdı okadar