Selam kızlar 33 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim geçen hafta gittiğimde bebek ters duruyordu makat Gelişli demişti doktor bu hafta gittiğimde normal başaşağı pozisyona dönmüş acaba doğum haftasına kadar değişir mi duruşu sizce ilk gebeliğimde çatı darlığından dolayı sezeryan olmuştum ilk bebeğimde tersti ikinci gebeliğimde devlet hastanesine takipliyim ilki özelde olmuştu tedirginim açıkçası çatı darlığım olduğu için normal doğumu denerler mi başına böyle bir durum gelen var mı acaba