Limonlusodasever 5 haftalık hamileyim. Az önce hafif bir lekem vardı doktora gittim kese duruyordu progestan iğne vurdu. Şimdi eve geldim yoğun bir kanamam başladı. 4 ay önce bir kürtaj oldum korkuyorum şimdi uzandım. Niye böyle oluyor ya. Belimde de bir ağrı var
Zelis_ozdrgn Limonlusodasever canım yoğun bir kanın varsa tekrar acile git bence yani kanama normal değil hamilelikte
Zelis_ozdrgn Limonlusodasever git bak doktor ne diyor yoğun kanama normal deil ki canım yerleşme kanaması değilse allah korusun üstünde durun
Limonlusodasever hellgirls27 doktor da dedi yerleşme de olabilir ama doktordan geldikten sonra çok yoğun geldi dua edin inşallah sağlıkla devam eder
Limonlusodasever Zelis_ozdrgn şu an evde dinlenecgım sürerse doktorla haberleşecegız yatış verecek dua edin sağlıkla devam etsin
eni67 Benimde çok oldu pıhtı şeklinde aşırı yoğun aniden boşaldı merak etme canım iğne kesiyor kanamayı ama sen yat uzan inşallah bir şey olmayacak