Sibelcelikkiran Bizimde 13 Mart son 12 💪🏻 biraz çatı ağrısı var onun dışında bu gece 2 saattir çok hareketli uyumuyor uyutmuyordaa 🤭🤭😀
Chan Sibelcelikkiran Göbeğim baya indi benim. Çocuk zaten pozisyon almıştı o yüzden çatı ağrılarım had safhada. Hala çok hareketli ama tek şansım uykumu etkilememesi sanırım 😅
Sibelcelikkiran Chan normalde benimde etkilemiyordu ama bu gece uykusu yok hiç 😀 kasıklarımda falan dans ediyor 😀
Aayten Chan ben korku heyecan bi arada belden spinal olucam ilk doğum cok korkuyorum artik siginamiyoruz asiri mide yanmam var 😪
Chan Aayten Ya ben sanırım genel olacağım ama pazartesi anestezi uzmanıyla görüşmem var. Bakalım o ne diyecek 😅