Benim bebiş de ultrasonlarda hep 7-10 gün önde gidiyor, ilk hamile kaldığımda açlık şekerim 103tü geçen hafta 82 çıktı kilo verdim bu süreçte sonra hamile kaldığım kiloya geri döndüm kilo almamamın beslenmemi toparlamamın etkisi var bence, ve gebelik şeker yüklemesi yapıldı o da sorunsuz çıktı bazı bebişler öndedir bu kadar 🙈 yine de ihmal etmeyi şekerinize mutlaka baktırın🧡