Merhaba kızlar benim ikili testim normal çıktı şimdi 14. Haftaya girdim tekrar fetal dna yaptırmam gerekir mi acaba özeldeki doktor yaptır diyor kimisi de gerek yok diyor devlet hastanesinde ki doktorda 16. Haftada 4 lü için çağırmıştı ne yapsam bilemedim