Ipek0z 17+2deyiz kaç kez gittim doktora kıza benziyor deyip yolluyor çünkü asla göstermiyor bacaklar hep kapalı🤦🏻♀️ kimi göstermediği için kız diyor kimi popom büyümediği için erkek diyor. Çok bunaldım. Çokta merak ediyorum zaman geçmiyor. Sizde durumlar nedir??
Ipek0z bkb35 keseye göre bakamadık ona ilk haftalarda bakılıyormuş ben heyecanla ultrason fotoğrafı almayı unuttum🙈 ama doktor kıza benzetti, yapay zeka kıza benzetti, çin takvimi falan kız diyor ama ben bir türlü kesin sonucu duyamıyorumm
Ipek0z oglussannesiiii valla mı yaaaa 😅😅 ay bir oğlum var kızı da tatmak istiyorum annem tutturdu bu da oğlan hiç popon çıkmadı diye. En son gülerek sus ya dedim sen yorum yapmaaa 🙈😅😅
oglussannesiiii Ipek0z çin takvimi bana erkek demişti ama herkes kız dedi çevremdekiler çin takvimi doğru biliyor demek ki dedim sağlıklı olsunda ne oluyorsa olsun vallaha 💙🙏
kirr Şu insanların sürekli her şeye bi fikir yürütmesi çok sinir bozucu ya bizde yarın öğrenicez inşallah gösterirse herkes senin oğlun olacak diyor hayırlısı olsun ama neye göre bu yorumlar meselaa