Merhaba kızlar ağustosun 1 de doğum yaptım ilk çocuğum devlet doğum yardımına başvuru yaptım ilk çocuk 5 bin ilk olana 2 ay olacak neredeyse yatmadı daha başvuru onaylanmış e devletten baktım alanlar kaç kay sonra aldı ve hangi bankaya yatıyor nasıl yattığını öğreniyoruz bilgi verir misiniz teşekkürler şimdiden