Kızlar selam 7 temmuzda doğum yaptım kırkımın 38. Gününde regli oldum bu ay da tam zamanında yine regli oldum, reglim 3 gün önce bitti ama bugün yine damla mı desem sızıntı şeklinde mi desem kan gelmiş peçeteye de sildikçe geliyor normal mi? Hamilelikten önce ee çok düzenli regli olan biriydim. Başına gelen var mı ben ilk kez yaşıyorum yerleşme kanaması falan değildir herhalde bebeklerim daha 2 aylık ve eşim korunuyor. Ayrıcaaaa 3 gün önce reglim bitti 😂 Allah aşkına biri bi şey desin aşırı takıldım şu kanamaya 😂