Merhabalar, doğumdan sonra 3-4 gün yoğun kanamam oldu. Sonra lekelenme tarzına döndü. Ortalama 20 günlükken de kanamam bitti. Ancak kırkımın çıkmasına 4-5 gün kala kanamam tekrar oldu. Bebeğim emmediği için erken regl gördüm sandım ama birkaç saat sonra kesildi. Bebeğim iki aylık ve hala haftada bir ya da on günde bir kanama oluyor yine kasık ağrısı ile birlikte. Yine yarım gün ancak sürüyor. Benzer durumu yaşayanınız var mı? Doğumdan iki hafta sonra gittiğimde her şey yolunda demişti doktor.