Bbgg Kızlar bu kek pişmiş mi sizce kürdan testi temiz çıkıyor ama çay ile yaptığım için keki biraz ıslak gibi ama değil gibi de bilemedim kenarından bir dilim yedim içinde yumurta olduğundan endişelendim
Bbgg Bbgg 20 dakika pişirdim 180 derecede cgbt az bir süre diyor 30-35 dakikada pişer kek diyor ama kabım küçük
Meral_63 Bbgg kaç bardak un koydun vala böyle şeyler yapınca bi iyi olur bi kötü elimizin ayarı mi yok fırında hep aynı derce anlamıyorum
emine717_ Bbgg canım korkma yumurta azıcık sıcaklık görse bile pişer içinde çiğ kalma ihtimali yok yani yumurtanın belki çayla yaptığın için içi ıslak dokulu olmuştur
Bbgg HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Yandan ve alttan böyle görünüyor emin olamadım 1 dilim yedim içime kurt düştü
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Bbgg ya o yumurta zaten pişmiştir artık sorun olmaz da kek biraz daha pişebilirmiş korkma ama bişey olmaz
Bbgg Meral_63 valla bilemedim çay ile yaptım öyle yapınca ıslak görünüyor zaten ama salmonella olurum diye korktum
Bbgg anneoluyorummm103 öyle mi dersinizzz , salmonella kaparım diye korkuyorum 2 yumurta vardı içinde
Meral_63 Bbgg yok ya bişey olmaz bi tepsiyi hepsini yiyeck değilsin ki bi iki dilim yersin en fazla sıcak sıcak yeme yeter
anneoluyorummm103 Bbgg evet onlarıda görünce yorum yazdım zaten ama salmonellada olmazsınız bence 20 dk yumurtanın pişmesi için yeterli bi süre ☺️