Selam kızlar Allah kısmet ederse Ocak annesi olacağım ve bir kızım olacak, isim konusunda biraz kararsızım tek bir isme ısındım: MİRA onun dışında hiçbir isim güzel gelmiyor ısınamıyorum sizin düşündüğünüz koymak istediğiniz isim var mı bulabildiniz mi:)