Merhaba arkadaşlar ben 1 eylül tarihinde normal doğum yaptım sonrasında dikkat etmediğim için 5-6 gün sonrasında dikişlerim patlamış içten 5 dıştan 5 dikişim var patlayanlar dış dikişlerim ben bunu patladıktan 4 gün sonra farkediyorum yani doğumdan sonra 10.gün tekrar dikiş attılar bana bugün tam 5.gün oluyor yeni dikişlerim atılalı antibiyotik iğne kullanıyorum ve dikişimin üzerine rif ampül kullanıyorum doktorum rif ampüle 20.güne kadar devam etmemi söyledi ne zamana iyileşirim bebeğimle gönlüme göre ilgilenemiyorum ve doktorum herşeyi yasakladı sadece uzanacaksın dedi psikolojikmen çöktüm iştahım kesildi normal doğum sonrasında toparlanması daha kolay diye istemiştim ama hala yataktayım dikişlerim tekrar atacak diye ödüm kopuyor