Miniminiminnos Ah ben çok iyi bilirim bu derdi yıllardır çekiyorum. Bir sürü ilaç ve şampuan kullandım etki etmedi taa ki bir doktor betnovate adlı saç losyonunu yazana kadar. Geçici de olsa işe yarıyordu ama hamileliğimi öğrendiğimden beri kullanamıyorum ben de kortizonlu diye:( Ama bir doktor kadolin diye bir şampuan önerdi trendyolda da var harika bir şey gerçekten kalmadı egzama çünkü düzenli olarak o şampuanı kullanıyorum tavsiye ederim ben de