Sudenur16 Kızlar vajina bölgemde çok kötü baskı oluşuyor sanki oradan tekme atıyor muş gibi bir kere daha hızlı atsa sanki doğumun başlayacakmış gibi bir ağrı var sizde de oluyor muydu
Berenorn Sudenur16 32. Haftamdayım bendede var doktoruma gittim makat geliş olduğunu söyledi normalmiş ama yinede görünmenizde fayda var bence uzun sürerse
ipek63yldz_ Sudenur16 Aynısı bendede oluyordu ve kasılma sertleşme ile birlikte sancı yüzünden 2 gecedir hastanedeyim canım. Bugün ya taburcu eder ya etmez 🤷🏻♀️😉 korkutmak gibi olmasın ama bir görün bence
Berenorn Sudenur16 yani bebeğin kafasının olması gereken yerde popo ve ayakları var 😅 vajina kısmına ayak ve poposuyla baskı yapıyormuş
sibell77 Mrvmrv78 bende de var canım ya 31 haftalığım bende sanki iğne batması gibi böyle bayagı tahatsız edici
ipek63yldz_ Sudenur16 3 gün 2 gecedir hastanedeyim doktorun yüzünü 1 kez oda 3 saniye gördük düşün 🤷🏻♀️ gelip dogru düzgün bilgi vermiyor asistan veya hemşire ile bilgi veriyor . Çıkış vermemiş ama ben çıkış istiyorum inşallah bugün eve giderim 🤲🏻🤲🏻🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Mehmettugce Sudenur16 canım bebeğin ayakları aşşagıda kafası yukarıda olduğu için öyle bebeğin doğum pozisyonuna gelince rahatlarsın bende haftalarca öyle yaşadım korkudan ölüyordum gerdan ayağı çıkacak diye 😂 ama korkma dönünde geçiyor sonra da göğüs kafesi kaburga itiyor 🤭