Kızlar dünde konu açmıştım kanamayla alakalı
3 kimyasalım var
2 Eylül Ovitrelle
12 Eylül beta 9
14 Eylül beta 34
16 Eylül 79 koyu kahverengi lekelenmem oldu sonra bi kaç kez peçeteye silince aynı renk daha sıvı geldi doktor duphaston ve kan sulandırıcı iğneye devam takip edeceğiz dedi
Bugün 17 Eylül yine aynı saatte kan verdim 106 oldu beta doktorum takibe devam net bişey söyleyemeyiz dedi bugün sabah peçeteye azıcık geldi başka gelmedi
Sizce artış nasıl yerleşme kanaması mıdır yoksa değer artışı sıkıntılı mı ?
Böyle bi durum yaşayan var mı aranıza lütfen yorumunuzu yazın 🥺🙏