Haticearen Sudenur16 Ben geçen gün ebebek’te tekli göğüs pompasını 500 liraya almıştım İndirime girmiş elektrikli Normalde 1.250 liraydı hala devam ediyor mu bilmiyorum ama mutlaka bir bak istersen
Sazenin Sudenur16 kiwi kesinlikle aldım ben kullandım da gayet memnun kaldım , uzun süreli kullanmayacaksan (her gün) gayet iş görüyor
SuEr_Tu1512 Sudenur16 Haticearen Dediği göğüs pompasını 4 sene önceki doğumumda kullanmıştım ve çok memnundum. Yaklaşık 1 aya tekrar doğurucam inşallah, çantama koydum yine onu kullanıcam
Haticearen Sudenur16 daha kullanamadım ama memnun kalırım diye düşünüyorum elektrikli olması bu kadar uygun olması beni baya cezp etmişti aslında eller serbest almayı düşünüyordum ama fiyat ve performans acısından baya uygun oldu
Hande123- Sudenur16 kesinlikle lansinoh elektrikli çift göğüs pompası.İnanılmaz memnunum.Alın ömürlük bir ürün,tepe tepe kullanırsınız kaç çocuk büyütülür o pompayla