ayaz75 Sancılar ne durumda arkadaşlar? Benim pelvik ve makat ağrılarım arttı. Ilk hamileligim. Bide bu gün akintim kahverengi neler oluyor çok merak ediyorum.
Hbsanneoluyo ayaz75 39+4günlük gebeyim ayağım burkuk bugünde bebek durmadan aşağı vuruyor ve çok hareketli sürekli aşağı Bi baskı var korkuyorum valla biraz
ayaz75 Hbsanneoluyo sizde de pelvik agrisi var mı dün 3 saat boyunca falan ishal oldum sonra geçti. Acaba ben kafaya takıyorum diye mi böyle şeyler oluyor.
ayaz75 Varol artık olsun diyorum. Geceleri uyuamıyorum çok yoruldum. Ve tek başıma olduğum için her şey korkutuyor.
ayaz75 Ozlemdmrkn valla bu ayın çocukları gelmiyor. Şubatta gelecek diye ayaz ismine aşık oldum. Şubat bitti oğlum gelmedi.
Ozlemdmrkn ayaz75 son günlerden gerçekten çok heyecanlı heycan yaptığım içinmi gelmiyor acaba diyorum biraz beklesin desem doğardı :)
Yilmazfatma ayaz75 39 olduk ama tik yok zorlanıyorum artik uyumakta yürümekte yalancı sancim düzensiz oluyor ama artik doğurmak istiyorummm 😥😥😥😥
Semracan Bende 39+6bugün doktora gittim az bi açıkla ve az bi sancı çıktı halbuki geçen hafta nişanım da gelmişti galiba ağır bi adam olacak bu çocuk hiç acelesi yok 😂
aydemirelif 39+5 olduk ağrı da yok gelende artık kötü bişey şeyler olacak zannedip korkuyorum psikolojim bozuldu 😪😪 allahım herkesin evladını sağsalim kavuştursun.