Edaisik055 Kızlar 2li tarama yaptırmıştım kan sonucum çıkmış ama anlaşılacak hiç bir şey yazmıyor rapor ektedir diyor ama bulamıyorum. Doktordan mı almamız gerekiyor yoksa şuan inceleniyor da sonra mı düşecek? Nasıl ilerliyor bilen var mı
Ecrin_47 Edaisik055 cnm doktur görür o Ondan almanız gerekiyor bnde yaptırdım bna iki hafta sonra gel bakalım dedi hangi hastanede yaptıysan o hastaneye gideceksin dedi bna doktor farklı ola birilr ama testi yaptırdığınız hastane olması lazım demişti
1kovakizi E nabızdan sonucu sadece hastanede görüntülenebiliyo diye biliyorum ben de kendim raporu açamamıştım