esraynsn Hanımlar merhaba geçen hafta pazartesi günü tüp bebek transferim oldu bugün açık kahverengi lekelenme oldu sizce normal mi bu tarz lekelenmeler yaşadınız mı
ghostty esraynsn doktorum transferden sonra kasık agrıları, lekelenme vs olabilir demişti. Sizin kaçıncı gün embriyosu. Baya olmuş gözüküyor belki tutunma lekelenmesidir🙏🏻
Mrv_mom esraynsn inşallah yerleşme kanamasıdır herkeste olmuyor ilk zamanlar ben 5+2de yaşadım lekelenmeyi bizde tüp bebeğiz inşallah tutunmuştur bebeğiniz🙏🏼
Simsimsem esraynsn benim de 5.gün embriyosuydu. 10.gün kan vermiştim. Stres yapmayın inşallah tutunmuştur bebeğiniz 🙏
Simsimsem esraynsn doktorunuz cumartesi günü kan verin demiş, bekleyin bence hiç idrar testi olayına girmeyin