Esba2019 benim de çok var ağrım hatta yürürken bile hissediyorum pantolon giyerken bacaklarımı çok zor kaldırıyorum. Geçen hafta kontrolümde sordum doktoruma normal vücut kendini yavaş yavaş Doğuma hazırlıyo dedi. Ben de günde 2 kez progestan kullanıyorum ama çok bi riskim olduğu İçin değil nolur nolmaz diye vermişti doktor