Son haftalardayım vajinal doğum için uygun görünüyor her şey sadece bebek kilosuna bakacağız haftaya çarşamba eğer kilo alımı ilerlediyse bebek büyüdüyse daha da sezaryen öneririm dedi dr. ama o sırada sezaryen ya da normal doğum için sen de karar verebilirsin dedi. Bir yandan bugün kemik çatı muayenesinde bile hafif canım yandı bunun bilmem kaç katını normal doğumda nasıl yaşarım tahmin edemiyorum bir yandan sezaryen sonuçta bir ameliyat şekli ve buna hazır mıyım sonrasında beni neler bekliyor ne yapsam sürecin iyileşmesini hızlandırırım gibi sorular var kafamda siz hangi duruma neye göre karar verdiniz sevgili anneler ne önerirsiniz genel