Acemiiiii Adetim gecikince doktora gittim ama keseyi görmedi. Kan testi verdim 184 çıktı. Düşük olduğu için kese görünmemiş olabilir mi?
meryys Acemiiiii Bu değerler de kese gözükmez 1500 üstünde gözüküyor diye biliyorum Betam 350lerde iken 1 hafta sonraya çağırdı doktor
asil15 Acemiiiii bu degerle gözükmez cnm şuan kaç haftaliksin ben 6 haftanın ortalarında beta 16 bin civarı keseyi görmüştüm