Arkadaşlar ben kandaki pıhtılaşma sebebiyle 3 çocuk kaybettim sonrasında iğne kullanarak 1 tane sağlıklı bi bebeğime dünyaya geldi ozamanlar durumum elverdiği için özele gidip raporumu hemen halletmiştim ama şimdi devlete gidiyorum oğlundan sonra bir kez daha Hamile kaldım bana pıhtılaşma değerin çok yüksek değil iğne kullanmaya gerek yok dediler hala öyle diyorlar bebeğimi kaybettim şimdi tekrar hamileyim kendi imkanlarımla birkaç kutu aldım ama devlette asla rapor çıkartmıyorlar özeldede bir doktor eğer doğum paketi alıp gelirsen raporunu çıkartırım dedi yoksa çıkartmam dedi benim o raporu çıkartmam lazım böyle bi durum yaşayıp özelde raporunu çıkartan varmı doğum paketi almadan Ankarada oturuyorum kullanmadığım an bebeğim 1 hafta içinde karnımda ölüyor ve iğnenin kutusu 1200 civarı aylık 3 kutu kullanıyorum yardımcı olabilecek olan varmı aranızda