Adetim 2 gün gecikince pazartesi kan testi verdim 1071 çıktı . çarşamba yani bugün kadın doğuma gittim devlete karından muayene etti kese gözükmedi 4+3 üm daha öncede 2 düşüğüm var kese görünmeyince acayip evhamlandım tekrar test verdim bugün sonucu çıkacak ama gurbetteyim ve ailemede daha söylemedim olumlu şeyler duymaya ihtiyacım var