alim2101 32 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde doktorum ecopirini 2 hafta sonra bırak dedi yani 35 de oksapar ise doğum yapacagın güne kadar vurulacak dedi. Sizler ne zaman kestiniz acaba? Merak ettim her yerde farklı bırakan olmuş da Allah korusun olası bir risk yaşamak istemem. Bir de hâlâ karnımdan vuruyorum siz nerden vuruyosnuz havasını almıyorum sabah uyanınca aç karnına direk vuruyorum sonra kahvaltı yapıyorum. Gece uyumadan da ecopirin içiyorum
Seymabyrm alim2101 perinalog 34. hafta ecopirini,iğneyede doğumdan bir gün önce bırakmamı söyledi. Okuduğuma göre ecopirinin etkisi haftalar sürüyormuş fakat iğnenin etkisi 24 saatmiş sadece
Minikeller38 alim2101 32 de aspirini kestik pazartesi de iğneyi kesecem Salı doğumum var Allah nasipse inşallah 🙏
atesvesu alim2101 ben coraspirin kullanıyorum doktorum bana 32 de bırakacaksın iğne baslayacaz dedi dogumdan önce de onu biraktiracak ben kilomdan dolayı kullanıyorum bebeğe daha iyi kan gitsin diye sen doktorun ile tekrar bir konuş genellikle hep 32.haftada biraktiriyorlarmis
alim2101 mammyy0308 pıhtılasmaya yatkınlık çıktı. 3 kürtaj olduğum için bunda direk doktorum hap + iğneye baslattı
tahamommy alim2101 bende başından beri ikisini kullanıyordum 26. Haftada ecopirini kes dedi doktor, iğneyi doğuma kadar kullanıcam, 38. Haftadayım bende hala karından vuruyorum 12-1 gibi öğlen, havasını almıyorum
alim2101 tahamommy karnınızdan vururken çok yanma oluyor mu bende artık sertlestiği için felaket yanıyor
Morrinah alim2101 tansiyon sorunumdan dolayı asprini 3 gün kala iğneyi de son güne kadar vuruldum ama normalde 10 gün önce kesilmesi gerekirmiş bende hem pıhtılaşma hem de tansiyon olduğundan durumum farklı
Minikeller38 alim2101 evet canım doğum yaptım iğneye dewam ediyorum aspirini içmiyorum bebeğe sütten geçermiş diye 40 günlük iğne yazdı doktorum her gün için .
atesvesu alim2101 coraspirin kullanıyorum 32.haftaya kadar kullanacakmisim daha sonra da iğneye gececez dedi doktorum
tahamommy alim2101 39. Haftaya kadar hep karından vuruldum canım son zamanlarda biraz yanıyordu ama geçti gitti çok şükür