Sevgiiss valla erkek kardeşim orda ameliyat olmuştu iyiydi şimdi bende 37 haftalık hamileyim etlik şehir hastanesi ne gidiyorum hiç memnun kalmadım doğumhanesinden birde gebelik şekerim çıktı normal doğum için ısrar ediyorlar hemde panik atak hastasıyım