Aysungrc doğumunuz gerçekleşti mi? İnsallah bir sıkıntı yoktur , cinsiyeti neydi? Bizimde şuan tek sınır değerin üzerinde olan lateral ventrikül değeri gelişimi de 1 hafta önden gidiyor. Onun dışında her şey normal şükür. Ama doktorlar insanları çok kaygılandırıyor, ben de amniyosentez yada mr çektirmek istemiyorum hiç