Kızlar bugün 32 haftalık oldum bir haftadır falan kıpır kıpır olan bebeğim çok sakin hareketleri pek hissetmiyorum cumartesi günüde böyleydi doktor bir sıkıntı yok dedi çok şükür. Dünde çalışamaz raporu almak için devlet hastanesinde başka doktora gittim oda baktı ultrasonda bir sıkıntı yok dedi ama bu haftalarda sanırım uyku düzenimi oluyor Muş 3132 haftalarda ilk gebelik tedirğin oluyor insan ister istemez dün doktor plesenta ön duvar dedi