Merhaba kızlar
Benim tahmini adetime göre doğum tarihim 11 Aralık ama Rabbim nasip ederse normal olacak. Benim diğer iki hamileliğim de normal oldu ama tabii günü gününe doğmadılar oğlum 28-29 gün kadar erken doğdu kızım keza aynı şekilde. Aslında benim Sorum şu kızım ve Oğlum temmuz ve Ağustos doğumlular yaz bebekleri oldukları için giyim konusunda çok ince ve rahatlardı şimdiki bebeğim kışta doğacağı için ne yapabilirim ne giydirebilirim bu konularda çok kararsızım neler alabilirim düşünüp duruyorum Hatta bugün bebek alışverişi yapmayı düşünüyoruz birazcık sizlerden tavsiyeler almak istiyorum aranızda benim gibi doğum yapan doğum yapacak olan var mı acaba kışta neler aldınız bebeklerinize 🥹🥰