gebesbiranne Kızlar 12. Haftamın içerisindeyim felaket bi gaz sancım var çok utanıyorum ama böyle sanki şiş saplıyorlar karnıma kıvranıyorum
bbety gebesbiranne ayaklarının altına sıcak su torbası koy, tuvalet oturaklıysa wc çıktığında taburr koy ayağına yer tuvaleti gibi olsun bana genelde bunlar iyi geliyodu. Bir de karnını sıcak tut şal filan sar
Seloloo gebesbiranne geçen haftalarda resmen çatlamaya geldim kalbime vuruyordu sıkıntısı. Her şeyi denedim rahatlatan tek şey elime soda alıp yürümek oldu inanılmaz rahatladım
Bebegimibeklerken__ Gün kurusu, kefir, rezene çayı bana iyi gelen bunlardı ama çok fena çektim bu hamileliğimde gazdan. Ikınmaktan hep basurum çıktı
gebesbiranne Baklavaseverim denedim canım banamısın demiyor hiç böyle bi sancı ağrı çekmemiştim çok kötü ediyor beni
Baklavaseverim gebesbiranne Eyvah Eyvah doktoruna sorup dupalach başla o zaman 12. Haftadan sonra yazarlar rahatlarsın
arzu38arzu Ben 24. Haftadayım 4 gündür acile gidiyorum yoğun gaz dediler ne yürüyüş ne soda asla fayda etmiyor bişey yiyemiyorum yediğimi cıkarıyorum gece bile uyuyamıyorum bu kadar şiddetli yaşayan var mi benim gibi