gebesbiranne Kızlar sizde de oluyor mu bilmiyorum ilk ayımda çok bulantım vardı bu sıra sanki hafifledi gibi dedim farklı bi koku aldığımda biraz ayakta durduğumda öğürmeye başlıyorum neden böyle benim gibi olan varmı
Papatya05_ gebesbiranne sabah öğürmeleriö hala ara ara oluyor o haftalarda ayakta gezdiğimde daha çok oluyordu
Seymatrkay gebesbiranne Normal. Kuru öğürtü ben de yaşadım. Geçici oluyor. Ama geri gelebilir. Gelmeyedebilir.