Elifsaadet Svlyeliraqe çatlak kremi mustela kullanıyorum gece yapmadan da bio oil bebe yağı sürüyorum 16. Haftamdayım
Bilgemustafa16 Krem değilde aktardan ben 4 5 yağ karşımı yaptırdım karnımda baya bi çıktı şükür çatlağım olmadı kızlar 6 aylık oldum bu arada karnım 9 aylık gibi 😊
Bilgemustafa16 Esraaqq hatırlamıyorum desem😊çünkü ilk ayda yaptırdım ama aktara gidersen zaten biliyorlar ona göre veriyorlar canım
Tazee-annee Svlyeliraqe en pahali kremide alsan catlica varsa catliyo 🤦🏻 yapi ve esneklikle alakali sanirsam neler yaptim gene de catladi 🤦🏻
Svlyeliraqe Tazee-annee evet öyle ama yinede erkenden tedbirini alıp deniyorsun en azından kişiden kişiye fark ediyor
Iyikilerim Ne yaparsan yap catliyor zayıf olanlarda daha çok oluyor hamile kaliptA catlamayan görmedim etrafımda
Reykzy Svlyeliraqe en iyisini alıyım her ihtimale karşı diyosan lierac ama genetikte varsa gerçekten yapıcak bişey yok belki daha az çatlamasını sağlar
Aysenazz Ben ilk gebeligimde liareac kullandım hiç catlamadım şimdi 28haftadayım yinenaynı kremi kullanıyorum catlamadım henuz ama aynı zamanda 3l su içiyorum gun için
R_Arslan Kreme ne zaman baslanmali bende dusunuyorum. Ay umarim catlamayiz benim daha karnim minnak 14+5
HalisEbruoban Svlyeliraqe canim bir yasinda kizim var sadece vazelin surdum ik ince belli bile olmayan cizgi catlagim oldu hatta kimse anlamiyo bile simdi 30 haftalik hamileyim yine vazelin suruyorum her aksam biraz masaj yapiyorum
UcanHamile Saf hindistan cevizi yağı kullanıyorum 35+0 oldum. En son doktoruma gittiğim de çok.guzel nemlendirmissin cildini demişti