Cuma günü sezeryan olacağım. Plasentam aşağıdaydi, suanda 28 mm çıkmış durumda ama doktorum sezeryan planlandı çatı muayenesi de oldum ama çok kasıldım. Ben kan verirken bile böyleyim alışamadım bir türlü şimdi cuma günü beni ne bekliyor bilmiyorum aşırı korkuyorum ağlıyorum, kendimi hiç bu kadar zayıf hissetmedim, bı taeaftan canımın aciyacagini düşünüp bir taraftan o acıyla bebeğimle nasıl ilgileneceğim bilmiyorum. Düşündükçe geriliuorum kendimi motive edemiyorum bebeğime kavuşacagim için mutlu olamıyorum ya kabullenemezsem diyorum kırk tane senaryo geçiyor, tam diyorum korkma geçti hastanete gidince yine o korku Sarıyor. Ne düşünmeliyim yapmalıyım